Creative Life

Gisteren ben ik naar Utrecht afgereisd voor Creative Life. Ik was er net voor tien uur en er stond al een aardige rij voor de ingang. De locatie Werkspoorkathedraal is erg indrukwekkend. Ik kende het al van een Swan Market die ik daar heb bezocht. Nu viel me op hoe licht en fris het was ingericht door de standhouders; veel wit en leuke kleuren. Wat een gezellige, relaxte sfeer! Ik heb alleen maar vriendelijke mensen ontmoet. Dat er bij veel stands groepjes mensen bezig waren met een workshop droeg zeker bij aan de gezelligheid. Ik ben naar de lezing gegaan van Lucie Beck over foodstyling maar ik was te laat voor een zitplaats en heb deze niet helemaal gevolgd. Daarom heel vroeg voor Anki gaan zitten maar daar vertel ik hieronder meer over.

 

Inkylines

_MG_2580

De tekeningen van Anouk vind ik zo mooi. Ik vind het vooral heel mooi dat Anouk in een zwart-wit tekening alle kenmerken van een dier of bloem weet weer te geven. Ook al heb ik al wat tekeningen van haar kon ik het toch niet laten. . . .

http://www.inkylines.nl

 

Werk aan de Winkel

Wat een leuke stand en wat een gezelligheid!

_MG_2900

Ministolpjes, miniplantjes, super leuke potjes, tillandsia’s en plantjes op hydrocultuur. Met een ‘moeilijke ‘ prijsvraag waren er ook nog verschillende workshops of producten te winnen. Werk aan de Winkel ( Dode Nieuwstraat 32, 5211 EK ) heeft een winkel in Den Bosch. Omdat ik daar ik redelijk dicht in de buurt woon ga ik er zeker kijken.

www.werkaandewinkel.eu

 

MAAK ROTTERDAM

_MG_2660

De stand van Femke en Froukje stond vol met leuke plantjes, potjes en je kon er ter plekke een workshop volgen. Op de mimosa pudica stond de uitnodiging “touch me“. Aan het plantje te zien was aan die uitnodiging al vaak gevolg gegeven!

Maak-Rotterdam
Mathenesserweg 81a
3027HJ ROTTERDAM
www.maak-rotterdam.nl

 

VEER

_MG_2702

Dat ik de illustraties van Veronique heel mooi vind, heb ik al in mijn vorige blog laten weten ( My favorite stuff: illustraties ).

www.veerillustratie.nl

 

ROOD en BLOEM

_MG_2746

De stand van ROOD en BlOEM was heel gezellig ingericht. Veel planten. Door wat ik daar gezien heb, ben ik heel nieuwsgierig geworden naar de winkel.

Rood&Bloem
Springweg 14
3511 VP Utrecht
www.roodenbloem.nl
ANKI

Zoals ik hierboven al schreef, was ik extra vroeg naar de lezing van Anki gegaan zodat ik kon zitten. En daar heb ik geen spijt van. Wat is Anki een geweldig mens; eerlijk, open, duidelijk, echt heel leuk om haar gezien en gehoord te hebben. Anki vertelde vol passie over fotograferen en dan vooral fotograferen met een smartphone. ‘Shoot’ heb ik al en daar ga ik ‘Snap’ zeker aan toevoegen.

www.zilverblauw.nl

_MG_2443

Natuurlijk was er veel meer te zien. Het is onmogelijk om alles op te noemen bijvoorbeeld: de vintage ‘koffiehoekjes’ vond ik erg leuk, “Er is plek” en een “Soort van Winkel” wil ik nog even noemen omdat die mij ook aanspraken .

Ik heb al zin in volgend jaar!!

 


4 thoughts on “Creative Life

  1. Super Leuk Sanne!! en hele gave foto’s GA DOOR met je geweldige blog!! ps. we moetjen echt even een event samen pakken… ookal winnen we geen kaartjes haha 😉 fijne tweede paasdag! lekker genieten

    Liked by 1 person

    1. Dank je wel! Ga ik zeker doen. Lijkt mij heel leuk, alleen weet ik niet of er nog een leuk event aankomt. Hopelijk heb jij ook genoten van het Paasweekend.

      Like

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.